Telewizja Kablowa Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej

TVK WSM TVK WSM
  • Start
  • Telewizja cyfrowa
    • Jak zamówić
    • Lista kanałów cyfrowych
    • Pakiet socjalny (sygnał DVB-T)
    • Cennik, regulamin, wzór umowy TVK
    • Radio - lista
    • Pomoc techniczna
  • Internet
    • Opcje usługi
    • Cennik i regulamin
    • Jak zamówić
    • Komunikaty
    • Pomoc techniczna
    • Pro Speed Test
    • Speedtest
  • Program lokalny
    • Wydarzenia, wiadomości lokalne
    • Archiwum wiadomości
    • Nasze programy
    • O nas
    • Informacje o nadawcy
  • Kontakt

Internet

Usterki i problemy techniczne związane z:

- telewizją;

- dostępem do Internetu;


należy zgłaszać pod numerem telefonu 43 843 93 79 w. 1 lub przez e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w godzinach pracy: poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7-15.

 

Kontakt w sprawie nowych umów, aneksów, wypowiedzenia:

tel. 43 843 93 84

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Poza godzinami pracy awarie (takie jak brak sygnału w całym bloku, brak wielu kanałów itp.) należy zgłaszać:

Pod nr 43 843 93 79 (poczta głosowa, nagranie zostanie przekazane do pracowników Telewizji Kablowej) lub na podany wyżej e-mail. Standardowe zgłoszenia obsługiwane są w dni robocze w godzinach pracy.

 

  • Opcje usługi
  • Cennik i regulamin
  • Jak zamówić
  • Komunikaty
  • Pomoc techniczna
  • Pro Speed Test
  • Speedtest

 

SPRAWDŹ PRĘDKOŚĆ

Jedynym uznawanym testerem prędkości do postępowania reklamacyjnego jest system PRO Speed Test. Test musi zostać wykonany jako certyfikowany.

 Aplikacja stacjonarna na komputery z systemem Windows i macOS – PRO Speed Test została certyfikowana przez Prezesa UKE od dnia 01.12.2020 na okres 2 lat. Aplikacja jest certyfikowanym mechanizmem monitorowania i umożliwia przeprowadzenie pomiarów certyfikowanych oraz wygenerowanie Raportu z certyfikowanych pomiarów jakości usługi dostępu do Internetu. Raport można wykorzystać m.in. w postępowaniu reklamacyjnym do wykazania stałych i powtarzających się rozbieżności pomiędzy faktycznym wykonaniem usługi dostępu do Internetu, a wskazanymi w umowie wartościami.

 

Czym są pomiar certyfikowany i niecertyfikowany?

Pomiar certyfikowany to pomiar, który spełnił wszystkie poniższe warunki, tj. został przeprowadzony:
•    na łączu operatora stacjonarnego;
•    w aplikacji dedykowanej dla systemu Windows lub macOS;
•    z użyciem karty sieciowej odpowiedniej do przepływności łącza (wymagana prędkość połączenia interfejsu sieciowego to 2500 Mb/s lub 1000 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 1000 Mb/s lub 100 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 80 Mb/s
•    gdy obciążenie procesora przed pomiarem było mniejsze niż 20%;
•    gdy obciążenie procesora w trakcie pomiaru było mniejsze niż 85%;
•    gdy prędkość transmisji danych pochodząca od innych aplikacji nie była większa niż 2,5 Mb/s w każdym kierunku;
•    przy braku aktywnych połączeń wirtualnej sieci prywatnej (VPN);
•    przy braku aktywnego udostępniania Internetu na urządzeniu końcowym użytkownika;
•    przy braku obecności innych urządzeń (poza routerem i komputerem użytkownika) w sieci;
•    przy podłączonym zasilaczu sieciowym AC w przypadku urządzenia z możliwością zasilania bateryjnego.

W przypadku niespełnieniu któregokolwiek z ww. warunków pomiar nie będzie certyfikowany. Taki pomiar ma wyłącznie walor informacyjny.

więcej informacji na stronie https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pomiar-predkosci-internetu/certyfikowany-mechanizm/ oraz https://pro.speedtest.pl/

Sprawdź prędkość (pomiar niecertyfikowany)

Na tej stronie używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych oraz zapewniają one prawidłowe działanie witryny.

  • Telewizja cyfrowa
  • Internet
  • Program lokalny
  • Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Szukaj
  • Informacje o nadawcy

TVK - dz. techniczny

tel. 43 843 93 79 w. 1

email: tvk@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

TVK - redakcja

tel. 43 843 93 83

email: redakcja@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

umowy/wypowiedzenia/opłaty

tel. 43 843 93 84

email: umowy@tvk.wielun.pl

ul. A. Struga 1

98-300 Wieluń

Copyright © 2025 Telewizja Kablowa WSM w Wieluniu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.