Telewizja kablowa TVK WSM Wieluń

Pomoc techniczna

Usterki i problemy techniczne związane z:

- telewizją analogową i cyfrowa;

- dostępem do Internetu;


należy zgłaszać pod numerem telefonu 43 843 93 79 lub przez e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w godzinach pracy: poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7-15.

 

Kontakt w sprawie nowych umów, aneksów, wypowiedzenia:

tel. 43 843 93 84

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Poza godzinami pracy awarie (takie jak brak sygnału w całym bloku, brak wielu kanałów itp.) należy zgłaszać:

Pod nr 43 843 93 79 (poczta głosowa, nagranie zostanie przekazane do pracowników TVK) lub na podany wyżej e-mail. Standardowe zgłoszenia obsługiwane są w dni robocze w godzinach pracy.

 

Na tej stronie używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych oraz zapewniają one prawidłowe działanie witryny.

Telewizja

 

Koronawirus

Zarząd Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Wieluniu informuje, że w związku z zagrożeniem koronawirusem biura Spółdzielni przy ul. Andrzeja Struga 1,administracje poszczególnych osiedli oraz biuro telewizji kablowej od dnia 16.03.2020 r. nie przyjmują interesantów do odwołania. Przyjmowane są zgłoszenia telefonicznie i mailowo.
Sprawy bardzo pilne wymagające bezpośredniego kontaktu omawiane będą na indywidualnym spotkaniu po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.

#

Obsługa serwisowa TVK zostaje ograniczona do utrzymania sieci dystrybucyjnej.

Prosimy o powstrzymanie się od przeróbek instalacji tvk i uważne traktowanie kabli połączeniowych w czasie sprzątania itp.

SPRAWDŹ PRĘDKOŚĆ

Jedynym uznawanym testerem prędkości do postępowania reklamacyjnego jest system PRO Speed Test. Test musi zostać wykonany jako certyfikowany.

 Aplikacja stacjonarna na komputery z systemem Windows i macOS – PRO Speed Test została certyfikowana przez Prezesa UKE od dnia 01.12.2020 na okres 2 lat. Aplikacja jest certyfikowanym mechanizmem monitorowania i umożliwia przeprowadzenie pomiarów certyfikowanych oraz wygenerowanie Raportu z certyfikowanych pomiarów jakości usługi dostępu do Internetu. Raport można wykorzystać m.in. w postępowaniu reklamacyjnym do wykazania stałych i powtarzających się rozbieżności pomiędzy faktycznym wykonaniem usługi dostępu do Internetu, a wskazanymi w umowie wartościami.

 

Czym są pomiar certyfikowany i niecertyfikowany?

Pomiar certyfikowany to pomiar, który spełnił wszystkie poniższe warunki, tj. został przeprowadzony:
•    na łączu operatora stacjonarnego;
•    w aplikacji dedykowanej dla systemu Windows lub macOS;
•    z użyciem karty sieciowej odpowiedniej do przepływności łącza (wymagana prędkość połączenia interfejsu sieciowego to 2500 Mb/s lub 1000 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 1000 Mb/s lub 100 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 80 Mb/s
•    gdy obciążenie procesora przed pomiarem było mniejsze niż 20%;
•    gdy obciążenie procesora w trakcie pomiaru było mniejsze niż 85%;
•    gdy prędkość transmisji danych pochodząca od innych aplikacji nie była większa niż 2,5 Mb/s w każdym kierunku;
•    przy braku aktywnych połączeń wirtualnej sieci prywatnej (VPN);
•    przy braku aktywnego udostępniania Internetu na urządzeniu końcowym użytkownika;
•    przy braku obecności innych urządzeń (poza routerem i komputerem użytkownika) w sieci;
•    przy podłączonym zasilaczu sieciowym AC w przypadku urządzenia z możliwością zasilania bateryjnego.

W przypadku niespełnieniu któregokolwiek z ww. warunków pomiar nie będzie certyfikowany. Taki pomiar ma wyłącznie walor informacyjny.

więcej informacji na stronie https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pomiar-predkosci-internetu/certyfikowany-mechanizm/ oraz https://pro.speedtest.pl/

PORTAL WSM

Zarejestruj się i zyskaj dostęp do:

  • Najważniejszych informacji dotyczących lokalu oraz szczegółów umowy z WSM,
  • Szczegółowych informacji na temat wysokości historycznych (okres 3 lat) oraz bieżących opłat związanych z umową,
  • Wyciągu z konta związanego z umową z WSM,
  • Odczytów i rozliczeń mediów, wraz ze szczegółami liczników zamontowanych w lokalu,
  • Zamieszczonych na portalu dokumentów oraz e-faktur.

więcej na wsm.wielun.pl

Sprawdź prędkość (pomiar niecertyfikowany)