Telewizja Kablowa Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej

TVK WSM TVK WSM
  • Start
  • Telewizja cyfrowa
    • Jak zamówić
    • Lista kanałów cyfrowych
    • Pakiet socjalny (sygnał DVB-T)
    • Cennik, regulamin, wzór umowy TVK
    • Radio - lista
    • Pomoc techniczna
  • Internet
    • Opcje usługi
    • Cennik i regulamin
    • Jak zamówić
    • Komunikaty
    • Pomoc techniczna
    • Pro Speed Test
    • Speedtest
  • Program lokalny
    • Wydarzenia, wiadomości lokalne
    • Archiwum wiadomości
    • Nasze programy
    • O nas
    • Informacje o nadawcy
  • Kontakt

Internet

Internet - jak zamówić

Jak założyć, jak dokonać zmian w umowie?

Wszystkie formalności związane z usługą dostępu do Internetu (zawieranie umów, aneksy do umów, zawieszenie dostępu, reaktywacja usługi odłączonej z powodu zaległości) załatwiane są w siedzibie WSM przy ul. A.Struga 1 (os.Kopernika) - pokój nr 9 lub 11.

Telefon: 43 843 93 84.

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Dane do umowy:

1. Imię i nazwisko

2. Nr PESEL

3. Adres instalacji

4. Adres zameldowania/korespondencji jeśli jest inny niż adres instalacji

5. Wybrana opcja usługi, rodzaj modemu (zwykły/wifi). Do zwykłego modemu można podłączyć własny router, jeśli jednak nie potrafią Państwo samodzielnie go skonfigurować zalecamy wybór modemu z wbudowanym wifi.

6. Czy wpłaty będą Państwo dokonywać przez Internet czy w punktach kasowych/bankach - wtedy przygotowane zostaną druki do wpłat.

opcjonalnie:

5. Nr telefonu i/lub adres e-mail - do kontaktu w celu realizacji umowy przez dz. techniczny. Prosimy również o zgodę na przetwarzanie danych. Dane nie będą wykorzystywane do celów marketingowych.

 

Opłata instalacyjna:

Płatna z góry na konto WSM: 30 1020 3958 0000 9302 0150 8936

 

Instalacja:

Po pozytywnej weryfikacji (brak zaległości wobec WSM) i podpisaniu Umowy przez dwóch członków Zarządu WSM, dokumenty przekazywane są do biura TVK. Pracownicy TVK telefonicznie uzgadniają termin montażu.

Usługa zakończona jest modemem kablowym podłączanym do sieci telewizji kablowej. W razie potrzeby wymienione zostanie gniazdo abonenckie tv.

 

Opłaty abonamentowe:

Na konto wirtualne wskazane w protokole podłączenia usługi. Termin płatności: do 15 dnia każdego miesiąca.

Okres rozliczeniowy: od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Za pierwszy niepełny miesiąc opłata jest odpowiednia zmniejszana.

  • Opcje usługi
  • Cennik i regulamin
  • Jak zamówić
  • Komunikaty
  • Pomoc techniczna
  • Pro Speed Test
  • Speedtest

 

SPRAWDŹ PRĘDKOŚĆ

Jedynym uznawanym testerem prędkości do postępowania reklamacyjnego jest system PRO Speed Test. Test musi zostać wykonany jako certyfikowany.

 Aplikacja stacjonarna na komputery z systemem Windows i macOS – PRO Speed Test została certyfikowana przez Prezesa UKE od dnia 01.12.2020 na okres 2 lat. Aplikacja jest certyfikowanym mechanizmem monitorowania i umożliwia przeprowadzenie pomiarów certyfikowanych oraz wygenerowanie Raportu z certyfikowanych pomiarów jakości usługi dostępu do Internetu. Raport można wykorzystać m.in. w postępowaniu reklamacyjnym do wykazania stałych i powtarzających się rozbieżności pomiędzy faktycznym wykonaniem usługi dostępu do Internetu, a wskazanymi w umowie wartościami.

 

Czym są pomiar certyfikowany i niecertyfikowany?

Pomiar certyfikowany to pomiar, który spełnił wszystkie poniższe warunki, tj. został przeprowadzony:
•    na łączu operatora stacjonarnego;
•    w aplikacji dedykowanej dla systemu Windows lub macOS;
•    z użyciem karty sieciowej odpowiedniej do przepływności łącza (wymagana prędkość połączenia interfejsu sieciowego to 2500 Mb/s lub 1000 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 1000 Mb/s lub 100 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 80 Mb/s
•    gdy obciążenie procesora przed pomiarem było mniejsze niż 20%;
•    gdy obciążenie procesora w trakcie pomiaru było mniejsze niż 85%;
•    gdy prędkość transmisji danych pochodząca od innych aplikacji nie była większa niż 2,5 Mb/s w każdym kierunku;
•    przy braku aktywnych połączeń wirtualnej sieci prywatnej (VPN);
•    przy braku aktywnego udostępniania Internetu na urządzeniu końcowym użytkownika;
•    przy braku obecności innych urządzeń (poza routerem i komputerem użytkownika) w sieci;
•    przy podłączonym zasilaczu sieciowym AC w przypadku urządzenia z możliwością zasilania bateryjnego.

W przypadku niespełnieniu któregokolwiek z ww. warunków pomiar nie będzie certyfikowany. Taki pomiar ma wyłącznie walor informacyjny.

więcej informacji na stronie https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pomiar-predkosci-internetu/certyfikowany-mechanizm/ oraz https://pro.speedtest.pl/

Na tej stronie używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych oraz zapewniają one prawidłowe działanie witryny.

  • Telewizja cyfrowa
  • Internet
  • Program lokalny
  • Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Szukaj
  • Informacje o nadawcy

TVK - dz. techniczny

tel. 43 843 93 79 w. 1

email: tvk@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

TVK - redakcja

tel. 43 843 93 83

email: redakcja@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

umowy/wypowiedzenia/opłaty

tel. 43 843 93 84

email: umowy@tvk.wielun.pl

ul. A. Struga 1

98-300 Wieluń

Copyright © 2025 Telewizja Kablowa WSM w Wieluniu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.