Jak zamówić
Internet - jak zamówić
Jak założyć, jak dokonać zmian w umowie?
Wszystkie formalności związane z usługą dostępu do Internetu (zawieranie umów, aneksy do umów, zawieszenie dostępu, reaktywacja usługi odłączonej z powodu zaległości) załatwiane są w siedzibie WSM przy ul. A.Struga 1 (os.Kopernika) - pokój nr 9 lub 11.
Telefon: 43 843 93 84.
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane do umowy:
1. Imię i nazwisko
2. Nr PESEL
3. Adres instalacji
4. Adres zameldowania/korespondencji jeśli jest inny niż adres instalacji
5. Wybrana opcja usługi, rodzaj modemu (zwykły/wifi). Do zwykłego modemu można podłączyć własny router, jeśli jednak nie potrafią Państwo samodzielnie go skonfigurować zalecamy wybór modemu z wbudowanym wifi.
6. Czy wpłaty będą Państwo dokonywać przez Internet czy w punktach kasowych/bankach - wtedy przygotowane zostaną druki do wpłat.
opcjonalnie:
5. Nr telefonu i/lub adres e-mail - do kontaktu w celu realizacji umowy przez dz. techniczny. Prosimy również o zgodę na przetwarzanie danych. Dane nie będą wykorzystywane do celów marketingowych.
Opłata instalacyjna:
Płatna z góry na konto WSM: 30 1020 3958 0000 9302 0150 8936
Instalacja:
Po pozytywnej weryfikacji (brak zaległości wobec WSM) i podpisaniu Umowy przez dwóch członków Zarządu WSM, dokumenty przekazywane są do biura TVK. Pracownicy TVK telefonicznie uzgadniają termin montażu.
Usługa zakończona jest modemem kablowym podłączanym do sieci telewizji kablowej. W razie potrzeby wymienione zostanie gniazdo abonenckie tv.
Opłaty abonamentowe:
Na konto wirtualne wskazane w protokole podłączenia usługi. Termin płatności: do 15 dnia każdego miesiąca.
Okres rozliczeniowy: od 1 do ostatniego dnia miesiąca. Za pierwszy niepełny miesiąc opłata jest odpowiednia zmniejszana.