Telewizja Kablowa Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej

TVK WSM TVK WSM
  • Start
  • Telewizja cyfrowa
    • Jak zamówić
    • Lista kanałów cyfrowych
    • Pakiet socjalny (sygnał DVB-T)
    • Cennik, regulamin, wzór umowy TVK
    • Radio - lista
    • Pomoc techniczna
  • Internet
    • Opcje usługi
    • Cennik i regulamin
    • Jak zamówić
    • Komunikaty
    • Pomoc techniczna
    • Pro Speed Test
    • Speedtest
  • Program lokalny
    • Wydarzenia, wiadomości lokalne
    • Archiwum wiadomości
    • Nasze programy
    • O nas
    • Informacje o nadawcy
  • Kontakt

Internet

Informacje o usłudze

Oferujemy dostęp do Internetu w technologii EuroDOCSIS 3.0

- szybkie, stałe łącze

- brak limitu przesłanych danych

- nie trzeba utrzymywać linii telefonicznej

- umowa na czas nieokreślony

- publiczny adres IP (opcje B i C).

Opłata instalacyjna: od 100,00 zł z VAT

Abonament od 45,37 zł z VAT

Oferta przeznaczona dla Abonentów sieci TVK odbierających pakiet podstawowy programów satelitarnych. Wykorzystywana jest istniejąca infrastruktura sieci TVK.

Instalacja polega na zainstalowaniu nowego gniazda RTV lub zwrotnicy multimedialnej; od tego przyłącza prowadzony jest kabel koncentryczny do modemu. Modem dostarczany jest z kablem ethernet ("skrętka") o długości ok. 1,5m.

Komputer powinien posiadać działającą kartę sieciową (każdy system operacyjny, który obsługuje zainstalowaną kartę i obsługuje protokół DHCP).
Dzięki technologii EuroDOCSIS 3.0 sieć gotowa jest do oferowania przepustowości nawet powyżej 500Mb/s dla abonenta.

Do podstawowego typu modemu można podłączyć jedno urządzenie - komputer lub router (jeden adres MAC). Zamówienie modemu z routerem lub podłączenie własnego routera umożliwia dzielenie połączenia przez wiele urządzeń (komputery, smartfony, smart tv itp.)

  • Opcje usługi
  • Cennik i regulamin
  • Jak zamówić
  • Komunikaty
  • Pomoc techniczna
  • Pro Speed Test
  • Speedtest

 

Portal WSM
 

Zarejestruj się i zyskaj dostęp do:

  • Najważniejszych informacji dotyczących lokalu oraz szczegółów umowy z WSM,
  • Szczegółowych informacji na temat wysokości historycznych (okres 3 lat) oraz bieżących opłat związanych z umową,
  • Wyciągu z konta związanego z umową z WSM,
  • Odczytów i rozliczeń mediów, wraz ze szczegółami liczników zamontowanych w lokalu,
  • Zamieszczonych na portalu dokumentów oraz e-faktur.

więcej na wsm.wielun.pl

SPRAWDŹ PRĘDKOŚĆ

Jedynym uznawanym testerem prędkości do postępowania reklamacyjnego jest system PRO Speed Test. Test musi zostać wykonany jako certyfikowany.

 Aplikacja stacjonarna na komputery z systemem Windows i macOS – PRO Speed Test została certyfikowana przez Prezesa UKE od dnia 01.12.2020 na okres 2 lat. Aplikacja jest certyfikowanym mechanizmem monitorowania i umożliwia przeprowadzenie pomiarów certyfikowanych oraz wygenerowanie Raportu z certyfikowanych pomiarów jakości usługi dostępu do Internetu. Raport można wykorzystać m.in. w postępowaniu reklamacyjnym do wykazania stałych i powtarzających się rozbieżności pomiędzy faktycznym wykonaniem usługi dostępu do Internetu, a wskazanymi w umowie wartościami.

 

Czym są pomiar certyfikowany i niecertyfikowany?

Pomiar certyfikowany to pomiar, który spełnił wszystkie poniższe warunki, tj. został przeprowadzony:
•    na łączu operatora stacjonarnego;
•    w aplikacji dedykowanej dla systemu Windows lub macOS;
•    z użyciem karty sieciowej odpowiedniej do przepływności łącza (wymagana prędkość połączenia interfejsu sieciowego to 2500 Mb/s lub 1000 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 1000 Mb/s lub 100 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 80 Mb/s
•    gdy obciążenie procesora przed pomiarem było mniejsze niż 20%;
•    gdy obciążenie procesora w trakcie pomiaru było mniejsze niż 85%;
•    gdy prędkość transmisji danych pochodząca od innych aplikacji nie była większa niż 2,5 Mb/s w każdym kierunku;
•    przy braku aktywnych połączeń wirtualnej sieci prywatnej (VPN);
•    przy braku aktywnego udostępniania Internetu na urządzeniu końcowym użytkownika;
•    przy braku obecności innych urządzeń (poza routerem i komputerem użytkownika) w sieci;
•    przy podłączonym zasilaczu sieciowym AC w przypadku urządzenia z możliwością zasilania bateryjnego.

W przypadku niespełnieniu któregokolwiek z ww. warunków pomiar nie będzie certyfikowany. Taki pomiar ma wyłącznie walor informacyjny.

więcej informacji na stronie https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pomiar-predkosci-internetu/certyfikowany-mechanizm/ oraz https://pro.speedtest.pl/

Sprawdź prędkość (pomiar niecertyfikowany)

Na tej stronie używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych oraz zapewniają one prawidłowe działanie witryny.

  • Telewizja cyfrowa
  • Internet
  • Program lokalny
  • Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Szukaj
  • Informacje o nadawcy

TVK - dz. techniczny

tel. 43 843 93 79 w. 1

email: tvk@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

TVK - redakcja

tel. 43 843 93 83

email: redakcja@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

umowy/wypowiedzenia/opłaty

tel. 43 843 93 84

email: umowy@tvk.wielun.pl

ul. A. Struga 1

98-300 Wieluń

Copyright © 2025 Telewizja Kablowa WSM w Wieluniu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.