Telewizja Kablowa Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej

TVK WSM TVK WSM
  • Start
  • Telewizja cyfrowa
    • Jak zamówić
    • Lista kanałów cyfrowych
    • Pakiet socjalny (sygnał DVB-T)
    • Cennik, regulamin, wzór umowy TVK
    • Radio - lista
    • Pomoc techniczna
  • Internet
    • Opcje usługi
    • Cennik i regulamin
    • Jak zamówić
    • Komunikaty
    • Pomoc techniczna
    • Pro Speed Test
    • Speedtest
  • Program lokalny
    • Wydarzenia, wiadomości lokalne
    • Archiwum wiadomości
    • Nasze programy
    • O nas
    • Informacje o nadawcy
  • Kontakt

Prawo komunikacji elektronicznej od 10.11.2024r.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w dniu 10 listopada 2024 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024, poz. 1221) (dalej zwana „Ustawą”). Ustawa ta w całości zastąpi aktualnie obowiązującą ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Jesteśmy zobowiązani, w związku z powyższym, dokonać zmian we wszystkich umowach o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartych z  Wieluńską Spółdzielnią Mieszkaniową (dalej: „Operator”) w celu dostosowania ich do wymogów nowej Ustawy.

Zmiany w umowie nie wpływają na ceny opłat abonamentowych, nie wymagają też zawierania aneksów do umowy.

Nowe wzory Informacji przedumownych (Regulaminu), cenniku usług i wzoru umowy znajdą Państwo na stronie https://tvk.wielun.pl/index.php/internet/cennik oraz w biurach WSM – w siedzibie WSM na ul. A. Struga 1 oraz w biurze TVK na os. Wyszyńskiego 41.

 

Następna strona: Lista ostrzeżeń przed niebezpiecznymi stronami CERT.pl Następna

Internet

SPRAWDŹ PRĘDKOŚĆ

Jedynym uznawanym testerem prędkości do postępowania reklamacyjnego jest system PRO Speed Test. Test musi zostać wykonany jako certyfikowany.

 Aplikacja stacjonarna na komputery z systemem Windows i macOS – PRO Speed Test została certyfikowana przez Prezesa UKE od dnia 01.12.2020 na okres 2 lat. Aplikacja jest certyfikowanym mechanizmem monitorowania i umożliwia przeprowadzenie pomiarów certyfikowanych oraz wygenerowanie Raportu z certyfikowanych pomiarów jakości usługi dostępu do Internetu. Raport można wykorzystać m.in. w postępowaniu reklamacyjnym do wykazania stałych i powtarzających się rozbieżności pomiędzy faktycznym wykonaniem usługi dostępu do Internetu, a wskazanymi w umowie wartościami.

 

Czym są pomiar certyfikowany i niecertyfikowany?

Pomiar certyfikowany to pomiar, który spełnił wszystkie poniższe warunki, tj. został przeprowadzony:
•    na łączu operatora stacjonarnego;
•    w aplikacji dedykowanej dla systemu Windows lub macOS;
•    z użyciem karty sieciowej odpowiedniej do przepływności łącza (wymagana prędkość połączenia interfejsu sieciowego to 2500 Mb/s lub 1000 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 1000 Mb/s lub 100 Mb/s dla maksymalnej prędkości z umowy poniżej 80 Mb/s
•    gdy obciążenie procesora przed pomiarem było mniejsze niż 20%;
•    gdy obciążenie procesora w trakcie pomiaru było mniejsze niż 85%;
•    gdy prędkość transmisji danych pochodząca od innych aplikacji nie była większa niż 2,5 Mb/s w każdym kierunku;
•    przy braku aktywnych połączeń wirtualnej sieci prywatnej (VPN);
•    przy braku aktywnego udostępniania Internetu na urządzeniu końcowym użytkownika;
•    przy braku obecności innych urządzeń (poza routerem i komputerem użytkownika) w sieci;
•    przy podłączonym zasilaczu sieciowym AC w przypadku urządzenia z możliwością zasilania bateryjnego.

W przypadku niespełnieniu któregokolwiek z ww. warunków pomiar nie będzie certyfikowany. Taki pomiar ma wyłącznie walor informacyjny.

więcej informacji na stronie https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/pomiar-predkosci-internetu/certyfikowany-mechanizm/ oraz https://pro.speedtest.pl/

Sprawdź prędkość (pomiar niecertyfikowany)

Na tej stronie używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych oraz zapewniają one prawidłowe działanie witryny.

  • Telewizja cyfrowa
  • Internet
  • Program lokalny
  • Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
  • Szukaj
  • Informacje o nadawcy

TVK - dz. techniczny

tel. 43 843 93 79 w. 1

email: tvk@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

TVK - redakcja

tel. 43 843 93 83

email: redakcja@wsm.wielun.pl

os. Wyszyńskiego 41 (Pawilon SDK)

98-300 Wieluń

Wieluńska Spółdzielnia Mieszkaniowa

umowy/wypowiedzenia/opłaty

tel. 43 843 93 84

email: umowy@tvk.wielun.pl

ul. A. Struga 1

98-300 Wieluń

Copyright © 2025 Telewizja Kablowa WSM w Wieluniu. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.