Reorganizacja spowodowana jest wprowadzeniem zmianowego systemu pracy w Urzędzie. Jeżeli nie ma konieczności osobistego pojawienia się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, sprawy urzędowe można załatwiać za pomocą:
1) Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Wieluniu na platformie ePUAP, adres elektroniczny /um_wielun/skrytka
2) Poczty elektronicznej adres:
3) Kontaktu telefonicznego – wykaz wydziałów i numery telefonów dostępne są na stronach: www.bip.um.wielun lub www.um.wielun.pl
ZMIENIAJĄ GODZINY URZĘDOWANIA
Ze względu na obowiązującą sytuację epidemiczną w powiecie wieluńskim, na podstawie zarządzenia Burmistrza Wielunia nr 151/20 Urząd Miejski w Wieluniu informuje, że od 14 października 2020 r. do odwołania pracuje w godzinach od 7.00 do 17.00, z przerwą w godz. 12.00 – 12.15.
Na tej stronie używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych oraz zapewniają one prawidłowe działanie witryny.