Telewizja kablowa TVK WSM Wieluń

Wydarzenia, wiadomości lokalne

TARGOWISKO I BASEN TEŻ ZAMKNIĘTE

Działalność basenu przy ul. POW oraz targowiska przy ul. Zielonej w okresie 12-25.03.2020 również zostaje zawieszona. Urząd Miejski zachęca mieszkańców, aby korzystać z dostępnych, elektronicznych narzędzi załatwiania spraw w urzędzie jak choćby - Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.

Można też skorzystać z elektronicznej formy płatności, kontaktować się z pracownikami urzędu telefonicznie czy też wysyłać zapytania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Koronawirus

Zarząd Wieluńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Wieluniu informuje, że w związku z zagrożeniem koronawirusem biura Spółdzielni przy ul. Andrzeja Struga 1,administracje poszczególnych osiedli oraz biuro telewizji kablowej od dnia 16.03.2020 r. nie przyjmują interesantów do odwołania. Przyjmowane są zgłoszenia telefonicznie i mailowo.
Sprawy bardzo pilne wymagające bezpośredniego kontaktu omawiane będą na indywidualnym spotkaniu po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się.

#

Obsługa serwisowa TVK zostaje ograniczona do utrzymania sieci dystrybucyjnej.

Prosimy o powstrzymanie się od przeróbek instalacji tvk i uważne traktowanie kabli połączeniowych w czasie sprzątania itp.

Na tej stronie używamy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych oraz zapewniają one prawidłowe działanie witryny.

Planowane wyłączenia kanałów analogowych

Telewizja

 

 

Nasz kanał Youtube

Nasz kanał na Youtube

 

 

O nas

Telewizja Kablowa WSM jest koncesjonowaną stacją telewizyjną w Wieluniu. Szacuje się, że ogląda nas blisko połowa wieluńskiej społeczności. Jesteśmy z kamerą wszędzie tam, gdzie dzieją się istotne dla wielunian sprawy. Telewizja Kablowa Wieluń dysponuje kanałem informacyjno-reklamowym TVK2, który widzowie odbierają przez 24 h na dobę.

PORTAL WSM

Zarejestruj się i zyskaj dostęp do:

  • Najważniejszych informacji dotyczących lokalu oraz szczegółów umowy z WSM,
  • Szczegółowych informacji na temat wysokości historycznych (okres 3 lat) oraz bieżących opłat związanych z umową,
  • Wyciągu z konta związanego z umową z WSM,
  • Odczytów i rozliczeń mediów, wraz ze szczegółami liczników zamontowanych w lokalu,
  • Zamieszczonych na portalu dokumentów oraz e-faktur.

więcej na wsm.wielun.pl